lundi 6 avril 2009

MI DANKAS

MI DANKAS

Al la familio Tahira, Minoru san kaj Masako san
Al la esperantistoj en Japanio
Kiuj atendis min
Kiuj veturis kun mi
Kiuj veturigis min
Kiuj gvidis min
Kiuj telefonis al mi
Kiuj informis min
Kiuj helpis al mi
Kiuj skribis al mi
Kiuj aŭskultis min
Kiuj klarigis al mi
Kiuj fotis min
Kiuj portis mian valizon
Kiuj montris al mi multon
Kiuj ĉiĉeronumis por mi

Mi havis ege grandan plezuron kaj ĝojon kaj ĝuon kaj profiton dum tiu restado en Japanio.




JE REMERCIE

La famille Tahira, Minoru san et Masako san
Les espérantistes japonais
Qui m’ont attendue
Qui ont fait des trajets avec moi
Qui m’ont transportée dans leur voiture
Qui m’ont guidée
Qui m’ont téléphoné
Qui m’ont informée
Qui m’ont aidée
Qui m’ont écrit
Qui m’ont écoutée
Qui m’ont expliqué
Qui m’ont photographiée
Qui ont porté ma valise
Qui m’ont montré des masses de choses
Qui ont fait les cicérones pour moi

J’ai eu en grande quantité de la joie, du plaisir, du profit au cours de ce séjour au Japon.

Aucun commentaire: